Monday, July 9, 2012

MANCOURT IS IN SESSION; ALL RISE: WE BACK PON DI SOLVING DI MAN PROBLEMS DEM AGAIN...WHAT A WORLD EE MAN..LONG TIME NOW ME NO HEAR FROM NO MAN BOUT WHA DEM WOMAN UP TO SO PLS ME A BEG UNU FI SEN ON DI CASES DEM - SEE CASE BELOW:








Good Morning Judge Limit and Mancourters.  I recently got married back in December 2011. Everything was fine until about 2 months ago. Me notice say when him a go anywhere him nah invite me to go wid him. Den wha night yah inna di 3am, him get a text from dis girl. Him delete what him text har say so me only coulda see fi har text to him an she say “ sorry boo, was sleeping, are you still up?” So me text har back “no”, Couple days later me text har again from fi him phone an ask when me can see har again an she say anytime him want. Me an him war bout it an him say she is nobody an how she have har man.

Anyways, we did get invitation to a wedding on the Wedding was on Saturday. Me dey yah a get ready and a fix up den him ask me wey me a go an say him nah carry me. So him alone get dress an bush like pussfoot an gone to the ‘reception’ by himself. Me smell a rat enuh an me jus want some solid advice pon how fi work di angle wey me have cuz watch me and him. Thanks

No comments:

Post a Comment